Όποιος επιθυμεί να ανακοινώσει κάποια εκδήλωση ή γεγονός που αφορά το χωριό μας ή την ευρύτερη περιοχή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail:kalyviapellas@gmail.com

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Πέτρος Φιλιππίδης: Οι Έλληνες είναι προβληματισμένοι


Ο δημοφιλής ηθοποιός μιλώντας στο περιοδικό Λοιπόν ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο το καλό θέατρο δρα ευεργετικά, διαμορφώνει χαρακτήρες και συμπεριφορές και κατ’ επέκταση έχει τη δύναμη να αλλάξει τη νοοτροπία του Έλληνα και να τον σώσει.
« Πιστεύετε ότι ο κόσμος, ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη οικονομικά εποχή, μπορεί και επιλέγει το καλό θέατρο ;»
« Δεν θα σας πω μπορεί αλλά πρέπει, παρόλο που δεν μου αρέσουν τα «πρέπει». Είναι κάτι που επιβάλλεται αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Αυτό θα μας βγάλει από την κρίση. Ο κόσμος οφείλει να καταλάβει ότι πρέπει να σπαταλήσει χρήματα εκεί που πραγματικά πρέπει να το κάνει».
« Οι θεατές είναι προβληματισμένοι αλλά εγώ πιστεύω ότι είμαστε ένας αισιόδοξοε λαός. Εγώ αυτό βλέπω στη συναναστροφή μου με τον κόσμο. Οι Έλληνες είναι προβληματισμένοι, είναι ανήσυχοι, αλλά βλέπω ένα λαό που ξέρει ότι μπορεί να πάρει τη μοίρα στα χέρια του όταν χρειαστεί. Απλώς πρέπει να το κάνει σύντομα και πρέπει να το αποφασίσει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.