Όποιος επιθυμεί να ανακοινώσει κάποια εκδήλωση ή γεγονός που αφορά το χωριό μας ή την ευρύτερη περιοχή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail:kalyviapellas@gmail.com

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Και έλεγα.. .. " Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει;"

Με λένε Βαγγέλη (My name is Earl)

Πόσο ποιο ίδια μπορεί να έιναι μια ελληνική τηλεοπτική σειρά με μια ξένη; Και όμως για άλλη μια φορά οι Έλλνηνες πρωτοτύπησαν.! Το ξέρατε ότι όλη η σειρά "Με λένε Βαγγέλη" είναι αντιγραφη μιας ξένης σειράς με το όνομα "My name is Earl ";; 

Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ η συγκεκριμένη σειρά αλλά μόλις σήμερα το κατάλαβα ότι είναι μια διασκευή. Τελικά ο αμερικάνικος τρόπος ζωής   έχει τόση σχέση με τον ελληνικό;

Δείτε τα δυο trailers και θα καταλάβετε πόσο ίδια είναι

Αμερικάνικο - My name is Earl


 

 

Ελληνικό - Με λένε Βαγγέλη 

 


Διαμαντόπουλος Ηλίας - kalyviapellas.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.