Όποιος επιθυμεί να ανακοινώσει κάποια εκδήλωση ή γεγονός που αφορά το χωριό μας ή την ευρύτερη περιοχή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail:kalyviapellas@gmail.com

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Μαυρίκιος: Ένας τροπικός παράδεισος! (photos)


Ο Μαυρίκιος είναι ένα πανέμορφο τροπικό νησί στον Ινδικό Ωκεανό. Διαθέτει ένα ποικιλόμορφο τοπίο από παρθένες ακτές, τροπικά δάση και επιβλητικά βουνά που κάνουν το νησί έναν περιζήτητο τουριστικό προορισμό. Μερικές από τις παραλίες του νησιού ανήκουν στις ομορφότερες του πλανήτη με ήρεμα γαλαζοπράσινα νερά. Ο κοραλλιογενής ύφαλος που περιβάλει ένα μεγάλο μέρος του...
...νησιού δημιουργεί έναν μεγάλο υποθαλάσσιο πλούτο που προσφέρεται για εξερευνήσεις. Όλα αυτά και σε συνδυασμό με τους φιλόξενους ανθρώπους και τη νόστιμη κουζίνα συνθέτουν έναν τόπο κατάλληλο για υπέροχες αποδράσεις.



Ο Μαυρίκιος είναι ένας παράδεισος για αλιεία σε βαθιά ύδατα. Στα είδη που ζουν στα νερά του περιλαμβάνονται το μπλε ή μαύρο μάρλιν, διάφορα είδη καρχαριών, ο κίτρινος τόνος, παλαμίδες, μπαρακούντα και πολλά άλλα.




Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Las Vegas: Η πιο ζωντανή πόλη του κόσμου στην μέση μιας ερήμου! (photos)


Το Las Vegas είναι η πιο πυκνοκατοικημένη πόλη στην πολιτεία της Νεβάδα των Ηνωμένων Πολιτειών και ένας από τους πιο coolαριστούς προορισμούς για διασκέδαση. Είναι μια διεθνούς φήμης πόλη για τυχερά παιχνίδια, ψώνια, αλλά και εξαιρετικό φαγητό.

Θεωρείται η "Πρωτεύουσα της Διασκέδασης" και είναι διάσημη για τα πολυάριθμα καζίνο. Στο κέντρο του Las Vegas, στην περιοχή Las Vegas Strip υπάρχουν τα...
...περισσότερα καζίνο-ξενοδοχεία μερικά από τα οποία φιγουράρουν ως αξιοθέατα του Las Vegas. Μερικά από αυτά είναι το Wynn Las Vegas, το Bellagio, το Hard Rock, το Sahara, το Venetian, το Caesars Palace και Mandalay Bay.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως ενώ πρόκειται για μια πόλη στη μέση της ερήμου, κατάφερε να αντιστρέψει το σοβαρό αυτό μειονέκτημα και να γίνει ένας τόσο δημοφιλής προορισμός, τόσο για τους Αμερικάνους αλλά και για τον υπόλοιπο κόσμο.

Εντυπωσιακό είναι επίσης το γεγονός ότι τα "τυχερά" μηχανήματα υπάρχουν σχεδόν παντού, ακόμα και στο αεροδρόμιο και τζογάρουν οι πάντες... μέχρι και οι γιαγιάδες.















Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία

  • 0
     



 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
 
Το 3R-C της Honda είναι ένα επαναστατικό όχημα με τρεις τροχούς που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία. Είναι μοτοσυκλέτα με παθητική ασφάλεια ή μικρό αυτοκίνητο …cabrio. Όπως κι αν έχει, το όχημα που εμφανίστηκε περισσότερο από ένα χρόνο ως πρωτότυπο, είναι από τις λίγες φουτουριστικές προτάσεις με ρεαλιστική και εφαρμόσιμη τεχνολογία.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος χαμηλά ώστε να έχει τη βέλτιστη σταθερότητα στο δρόμο. Είναι εφοδιασμένο με ένα ημιδιαφανή οροφή που σφραγίζει την καμπίνα όσο είναι παρκαρισμένο και ανοίγει παίρνοντας τη θέση προστατευτικής ζελατίνας για τον αέρα τύπου μοτοσυκλέτας, όταν κινείται.
Προφανώς μονοθέσιο, τα πλαϊνά του τμήματα παίζουν και το ρόλο προστατευτικών για το ενδεχόμενο σύγκρουσης, παρέχοντας έτσι σημαντική παθητική ασφάλεια. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που επίσης μαζί με την πόρτα παρέχουν επιπρόσθετη προστασία.
 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
Το σχεδιασμό έχει αναλάβει το ευρωπαϊκό κέντρο έρευνας και εξέλιξης (R & D) της Honda που έχει έδρα το Μιλάνο. Μία μίξη αυτοκινήτου και scooter έδωσε αυτό το αποτέλεσμα που σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, Matteo Krzanowski μπορεί να αποτελέσει το όχημα του μέλλοντος για τις κυκλοφοριακά φορτισμένες μεγαλουπόλεις.
Έχει πόρτες αλλά ο οδηγός πρέπει να φορά κράνος, είναι προστατευμένο από τη βροχή αλλά μόνο σταματημένο και το ερώτημα είναι με τί δίπλωμα θα οδηγείται. Κρίνοντας από το μετατρόχιο των εμπρός τροχών, θα απαιτεί δίπλωμα αυτοκινήτου, αν και αυτό είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει το νόμο στο κοντινό μέλλον.
 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
Από τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα και μοτοσυκλέτες, μέχρι τα μονοθέσια αυτοκίνητα και τα συμβατικά σε σχήμα τετράτροχα οι διαχωριστικές γίνονται όλο και πιο αχνές.
Δείτε φωτογραφίες και το σχετικό βίντεο…
 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
 Το όχημα του μέλλοντος που δύσκολα κατατάσσεται σε κατηγορία
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Σαρκοφάγα φυτά

  • 0



 Σαρκοφάγα φυτά
 
Η California Carnivore αποτελεί το μεγαλύτερο φυτώριο σαρκοβόρων φυτών στη Βόρεια Αμερική. Ο ιδρυτής της, Peter D’Amato, είναι λάτρης των ταινιών τρόμου και αυτή η παιδική του εμμονή τον οδήγησε στη συλλογή παράξενων φυτών.
Αυτή του η αγάπη σταδιακά εξελίχθηκε σε επάγγελμα και πλέον η επιχείρησή του διαθέτει μια τεράστια γκάμα τέτοιων σαρκοφάγων φυτών.
Άλλα ναρκώνουν τη λεία τους, άλλα μπορούν να καταπιούν ολόκληρο ποντικό ή να παράγουν κόλλες που παγιδεύουν έντομα και μικρά ζώα.
Δείτε φωτογραφίες ορισμένων τέτοιων σαρκοβόρων φυτών καθώς και ένα βίντεο με πλάνα το εσωτερικό του φυτωρίου California Carnivore…
 Σαρκοφάγα φυτά
 Σαρκοφάγα φυτά
 Σαρκοφάγα φυτά 


Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Ζάκυνθος: To λουλούδι της Ανατολής! (photos)


Η Ζάκυνθος είναι ένα νησί του Ιονίου με απίστευτα μαγευτικό και γραφικό τοπίο. Θα σας γοητεύσει με τις αποχρώσεις του πράσινου και τα κρυστάλλινα νερά της. Οι Ενετοί την αποκαλούσαν "Fiore di Levande", δηλαδή λουλούδι της Ανατολής. Είναι επίσης το νησί των αντιθέσεων καθώς στη μια πλευρά θα συναντήσετε μικρά και ήσυχα χωριουδάκια και από την άλλη πλευρά...
...κοσμοπολίτικες πόλεις που σφύζουν από ζωή.

Αν είστε τυχεροί θα συναντήσετε σε κάποια από τις αμμουδερές παραλίες τις θαλάσσιες χελώνες Caretta Caretta. Μην παραλείψετε να κάνετε το γύρο του νησιού με καραβάκι και να επισκεφτείτε το "Ναυάγιο" και τις Γαλάζιες σπηλιές. Τα καταπληκτικά σπήλαια, τα σμαραγδένια πεντακάθαρα νερά, οι αμμώδεις παραλίες και τα πανύψηλα βράχια θα σας συναρπάσουν.




Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

"Η Ελλάδα πληρώνει το τίμημα για το πιο ηλίθιο οικονομικό πείραμα στην ιστορία"

«Τι χρωστάμε στους Έλληνες; Συμπόνοια, αλληλεγγύη και υποστήριξη. Και μία συγνώμη επίσης, Ακριβώς έξω από την πόρτα του σπιτιού μας, μέσα στην Ευρώπη, η χώρα που γέννησε τη δημοκρατία πληρώνει το τίμημα για το πιο ηλίθιο οικονομικό πείραμα στην ιστορία». Αυτό αναφέρει ο αρθογράφος της Independent σε δημοσίευμα με τίτλο «Πληρώνοντας το τίμημα για το πιο ηλίθιο οικονομικό πείραμα στην ιστορία» με το οποίο κατηγορεί την Ευρώπη για τη στάση της στην Ελλάδα.

Ξεκινώντας από το πολύ πρόσφατο, τραγικό περιστατικό με την αυτοκτονία του Δημήτρη Χριστούλα, η βρετανική εφημερίδα κάνω λόγο για τρομερή συμφορά που έχει πέσει πάνω τους Έλληνες λόγω της κρίσης του ευρώ: «Η Ελλάδα μπαίνει στην 5η συνεχόμενη χρονιά ύφεσης. Από το 2008 έχει απολέσει το 13% του ΑΕΠ και πολλοί προβλέπουν ότι ενδεχομένως να χάσει ακόμη ένα 10%».

Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος του βρετανικού μέσου περιγράφει τις «εικόνες καταστροφής» που ο ίδιος είδε στην Αθήνα ως απόρροια της κρίσης: «Το μαρτύριο είναι παντού. Δεν μπορείς να φας το μεσημεριανό σου σε ένα καφέ, χωρίς οι ζητιάνοι να συρρέουν γύρω σου. Οι άστεγοι μαζεύονται σχεδόν σε κάθε γωνία του δρόμου. Και όλα αυτά στη σκιά της Ακρόπολης, το ναό του πολιτισμού»…

Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel

  • 0



 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
 
Η παραγωγή του Track T-800CDI γίνεται από την εταιρεία Evaproducts. Χρησιμοποιώντας κορυφαία περιφερειακά και ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα, η εταιρεία Evaproducts δημιούργησε κάπου στα δυτικά παράλια της Ολλανδίας την πιο ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα μικτής χρήσης των τελευταίων χρόνων.
Η ιστορία της ξεκινά το 2008 οπότε και σχεδιάστηκε το πρώτο πρωτότυπο, που όμως μέχρι και σήμερα δεν έχει λάβει την απαραίτητη έγκριση τόπου για να κυκλοφορήσει σε χώρες της Ευρώπης, πλην της κατασκευάστριας Ολλανδίας. Σύμφωνα με το εργοστάσιο το ζήτημα αυτό βρίσκεται κοντά στη λύση του και η παραγωγή για την Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει το 2012.
Με κόστος 14.650 ευρώ (χωρίς δασμούς), δεν είναι φθηνή αλλά το ερώτημα είναι σε σχέση με τι; Πρόκειται για μια μοναδική στο είδος της μοτοσυκλέτα που θα ταίριαζε απόλυτα στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.
 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
Η κατανάλωση του καυσίμου δεν ξεπερνά τα 2,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μικρότερη από το οικονομικότερο παπί της αγοράς. Αν σε αυτό συνυπολογίσουμε και τι κόστος ανά λίτρο, η σύγκριση της κατανάλωσης με οτιδήποτε κυκλοφορεί, γίνεται… προκλητική.
Το μυστικό πίσω από αυτά, κρύβεται σε μία λέξη: Diesel. Η Τ-800 CDI, διαθέτει κινητήρα diesel, προερχόμενο από το Smart. Ο τρικύλινδρος υγρόψυκτος των 800 κ.εκ. με τροφοδοσία ψεκασμού και την υποβοήθηση turbo, αποδίδει 45 ίππους που μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, θα σας πάνε όμως παντού, πιο οικονομικά απ’ οτιδήποτε άλλο. Κι αυτό μόνο αν συγκρίνουμε με τις επιδόσεις μιας μοτοσυκλέτας, αφού πιάνει τα 0-100 χ.α.ω σε 3,7 sec. Από πλευράς επιδόσεων, το δυνατό χαρτί της Τ800 είναι η ροπή των 9,8 kgm που την τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας των mega-Οnoff.
 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
H T800 είναι η πιο εξελιγμένη μοτοσυκλέτα με κινητήρα diesel που έχει κατασκευαστεί. Με εμφάνιση που θυμίζει (πολύ) έντονα την KTM Adventure, δανείζεται πρακτικές και από τις BMW – GS. Τοποθετείται με αυτό τον τρόπο στην κατηγορία των On-off με προσανατολισμό που δεν διστάζει στιγμή να εμπλακεί σε εκτός δρόμου περιηγήσεις.
 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
Η μετάδοση είναι CVT – συνεχώς μεταβαλλόμενη- χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων, όμοιο με τη λειτουργία των scooter. Η τελική μετάδοση γίνεται με άξονα που υποκαθιστά και το ρόλο του ψαλιδιού, όπως και στα ανάλογα μοντέλα της BMW. Εδώ όμως το ψαλίδι διαθέτει μία άρθρωση λιγότερη, που σημαίνει ότι το πίσω μέρος ανασηκώνεται κατά την επιτάχυνση. Χωρίς να είναι πρόβλημα στην οδήγηση, αποτελεί μια ιδιαιτερότητα όπως και οι διάχυτοι κραδασμοί.
Το 48άρι (mm) πιρούνι είναι της WP, όπως και το αμορτισέρ πίσω, τα φρένα έρχονται από την Brembo και η διάσταση των 21» τροχού εμπρός υποδεικνύει σαφείς εκτός δρόμου προθέσεις.
 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
Η θέση οδήγησης είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάλογα με τη χρήση -εκτός δρόμου ή πολύωρα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο. Οι διαστάσεις του κινητήρα οδήγησαν σε μακρύ μεταξόνιο (1.610 mm), χωρίς βέβαια να ξεφεύγει από τα χρηστά όρια. Παρέσυρε όμως το βάρος στα 220 κιλά που επίσης είναι σχετικά μεγάλο αλλά όχι υπερβολικό.
Η συγκριτικά χαμηλή απόδοση του κινητήρα εξηγείται και από την επιλογή της κατασκευάστριας Evaproduct να προσδώσει πρωτόγνωρη διάρκεια ζωής στον κινητήρα (250.000 χιλιόμετρα) αλλά και την μέγιστη οικονομία.
 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
Στην εποχή που όλοι στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση, η Evaproducts επέλεξε το δικό της δρόμο για την απομείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της μοτοσυκλέτας της. Δεν δίστασε να δανειστεί καταξιωμένες λύσεις από τους κρατούντες στο χώρο (ΚΤΜ, BMW) για να στήσει το δικό της μοναδικό δημιούργημα και το αποτέλεσμα τη δικαιώνει απόλυτα.
 Μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και diesel
Δείτε το σχετικό βίντεο…
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »