Όποιος επιθυμεί να ανακοινώσει κάποια εκδήλωση ή γεγονός που αφορά το χωριό μας ή την ευρύτερη περιοχή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail:kalyviapellas@gmail.com

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Απέρριψε ταινία επειδή θα ήταν αληθινές οι σκηνές σεξ


Σεμνή μάς βγήκε η ηθοποιός Επρόκειτο να παίξει στη νέα ταινία του Λαρς Φον Τρίερ «Nymphomaniac». Μάλιστα, θα ήταν η δεύτερη συνεργασία της βραβευμένης με Όσκαρ ηθοποιού, με τον μεγάλο σκηνοθέτη.

Ωστόσο, η Νικόλ Κίντμαν, εγκατέλειψε τα γυρίσματα όταν έμαθε ότι οι σκηνές σεξ θα είναι αληθινές, σύμφωνα με τη «Sun».


Στην ταινία θα συμμετέχουν μεταξύ άλλων οι Ούμα Θέρμαν, Σάια ΛαΜπέφ, Γουίλεμ Νταφόε και Σαρλότ Γκενσμπούρ.


Σύμφωνα με την εφημερίδα μάλιστα, ο ΛαΜπέφ ήθελε τόσο πολύ να εξασφαλίσει έναν ρόλο που έστειλε στον σκηνοθέτη μέχρι και βίντεο με εκείνον να κάνει σεξ, προκειμένου να αποδείξει ότι δεν έχει πρόβλημα με τις αληθινές σκηνές σεξ στην ταινία.

  
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Προσεχώς καύσιμο από θαλασσινό νερό




ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ. Την ικανότητα μετατροπής του θαλασσινού νερού σε καύσιμο ανακοίνωσε χθες το Εργαστήριο Επιστημονικών Ερευνών του πολεμικού ναυτικού των Ηνωμένων Πολιτειών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του εργαστηρίου, επιστημονική ομάδα πέτυχε να εξαγάγει το διοξείδιο του άνθρακα από θαλασσινό νερό, παράγοντας με τον τρόπο αυτό υδρογόνο σε αέρια μορφή. 

Αν το πείραμα αποδειχθεί επιτυχημένο, οι επιστήμονες θα μπορέσουν να μετατρέψουν το διοξείδιο του άνθρακα και το υδρογόνο σε υδρογονάνθρακες, ικανούς να χρησιμοποιηθούν ως καύσιμα αεροσκαφών. Σύμφωνα με το εργαστήριο, το κόστος του καυσίμου είναι της τάξης των τεσσάρων δολαρίων το γαλόνι (τέσσερα λίτρα), τιμή η οποία το καθιστά οικονομικά βιώσιμο. Το σημαντικότερο κίνητρο της έρευνας αυτής γύρω από εναλλακτικά καύσιμα από το πολεμικό ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών είναι ασφαλώς γεωπολιτικό, καθώς αν οι επιστήμονες του ναυτικού πετύχουν τον στόχο τους, ο αμερικανικός στρατός θα είναι ικανός να αναλάβει δύσκολες μακρινές αποστολές, αδιαφορώντας για το υψηλό κόστος των καυσίμων.

«Τα πιθανά οφέλη, από την παραγωγή αεροπορικού καυσίμου JP-5 εν πλω, είναι ότι συρρικνώνει τα προβλήματα παράδοσης του καυσίμου, εξαφανίζει τις δεινές περιβαλλοντικές επιπτώσεις της μεταφοράς των καυσίμων και αυξάνει δραστικά την αυτονομία του πολεμικού ναυτικού», λέει η χημικός Χέδερ Ουιλάουερ του εργαστηρίου ερευνών του ναυτικού.

Σύμφωνα με αξιωματούχους του πολεμικού ναυτικού, μέλη του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος έχουν εγείρει διαφωνίες σχετικά με την έρευνα του ναυτικού γύρω από τα εναλλακτικά καύσιμα, εκτιμώντας ότι το πολεμικό ναυτικό θα έκανε καλύτερα να ενίσχυε τις μεταφορικές του ικανότητες και τις εγκαταστάσεις διύλισης καυσίμων, τις οποίες ήδη διαθέτει. Αλλο σημείο διαφωνίας της αντιπολίτευσης αφορά το γεγονός ότι η σημαντική αυτή έρευνα έγινε για την ενίσχυση του αξιόμαχου του στρατεύματος και όχι για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Κλειδί της προσπάθειας αποτελεί τώρα η μείωση της ενέργειας που απαιτείται για την παραγωγή του καυσίμου, ώστε αυτή να καταστεί οικονομικά συμφέρουσα.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Παραγωγή βενζίνης από…αέρα




Πρωτοποριακή μέθοδος παραγωγής βενζίνης από… φρέσκο αέρα.


Βρετανοί ερευνητές κατάφεραν να μετατρέψουν τον αέρα σε βενζίνη. Το επίτευγμα ίσως μελλοντικά αποδειχτεί ορόσημο για την μαζική παραγωγή καθαρής ενέργειας και αποτελέσει απάντηση τόσο στην ενεργειακή κρίση όσο και στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος με «αέρια του θερμοκηπίου», εφόσον όμως στην πορεία ξεπεραστούν διάφορα εμπόδια.

Η μικρή βρετανική εταιρεία με την εύγλωττη ονομασία Air Fuel Synthesis (δηλαδή «σύνθεση καυσίμων από αέρα»), σύμφωνα με τη βρετανική «Ιντιπέντεντ», χρησιμοποιεί μια επαναστατική τεχνολογία και έχει καταφέρει να παράγει πέντε λίτρα βενζίνης από τον Αύγουστο, όταν έθεσε σε λειτουργία μια μικρή μονάδα που παράγει καύσιμα από διοξείδιο του άνθρακα και υδρατμούς του αέρα.

Η εταιρεία ελπίζει ότι μέσα στην επόμενη διετία θα δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο, μαζικής παραγωγής, εργοστάσιο που θα παράγει ένα τόνο «αερο-βενζίνης» την ημέρα. Επίσης, σχεδιάζει να παράγει «πράσινα» καύσιμα για τις αεροπορικές εταιρίες, ώστε τα αεροπορικά ταξίδια να εκλύουν λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Ο Τιμ Φοξ, επικεφαλής για θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος του Ινστιτούτου Μηχανολόγων Μηχανικών του Λονδίνου, δήλωσε ότι «ακούγεται υπερβολικά καλό για να είναι αληθινό και όμως είναι αληθινό. Το κάνουν πράγματι και το έχω δει με τα μάτια μου».

Αν και η όλη διαδικασία βρίσκεται ακόμα σε πιλοτικό στάδιο, ήδη έχει αποδειχτεί πως δουλεύει. Όπως είπε ο επικεφαλής της εταιρίας Air Fuel Synthesis Πίτερ Χάρισον, «παίρνουμε διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα και υδρογόνο από το νερό και τα μετατρέπουμε σε βενζίνη. Κανείς άλλος δεν κάνει κάτι τέτοιο πουθενά στον κόσμο, από όσο ξέρουμε. Το προϊόν μοιάζει και μυρίζει σαν βενζίνη, αλλά είναι πολύ πιο καθαρό από τη βενζίνη που προέρχεται από πετρέλαιο. Επιπλέον, δεν περιέχει κανένα από τα πρόσθετα που υπάρχουν στη συμβατική βενζίνη. Παρόλα αυτά, το προϊόν μας μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις υπάρχουσες μηχανές».

Ο Χάρισον τόνισε ότι το πλεονέκτημα της νέου τύπου βενζίνης είναι πως δεν απαιτεί καμία αλλαγή στις υφιστάμενες υποδομές των μεταφορών, ενώ δεν είναι αναγκαία καμία μετατροπή στα αυτοκίνητα, όπως τοποθέτηση έξτρα μπαταριών, προσθήκη ειδικών κυψελών καυσίμου ή ντεπόζιτου υδρογόνου, κάτι που απαιτούν οι εναλλακτικές τεχνολογίες (ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά, υδρογόνου κ.α.).

Όπως είπε, «έως το τέλος του 2014, αν εξασφαλίσουμε την κατάλληλη χρηματοδότηση, θα μπορούμε να παράγουμε βενζίνη χρησιμοποιώντας ανανεώσιμη ενέργεια και θα το κάνουμε σε εμπορική βάση». Ο Χάρισον εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το πολύ σε 15 χρόνια θα λειτουργεί το πρώτο εργοστάσιο μεγέθους διυλιστηρίου. «Αν παράγουμε τα δικά μας καύσιμα, έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε την οικονομία μιας χώρας», υπογράμμισε.

Σε πρώτη φάση, η Air Fuel Synthesis σχεδιάζει να παράγει «αερο-βενζίνη» που θα είναι δυνατό να αναμιχθεί με συμβατική βενζίνη. Προς το παρόν, πάντως, η τεχνολογία δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς και δεν είναι αποδοτική για να αξιοποιηθεί εμπορικά. Επειδή η απόσπαση του διοξειδίου του άνθρακα από τον αέρα δεν έχει ωριμάσει αρκετά, η εταιρία αναγκάζεται να χρησιμοποιεί πρόσθετο διοξείδιο που προμηθεύεται από άλλες βιομηχανικές πηγές.

Διάφορες εταιρείες σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να βελτιώσουν την τεχνολογία απόσπασης διοξειδίου από τον αέρα, μια διαδικασία που κοστίζει περίπου 500 ευρώ ανά τόνο διοξειδίου. Φυσικά, όπως και με άλλες πρωτοεμφανιζόμενες τεχνολογίες, το κόστος τους στην πορεία υποχώρησε θεαματικά, κάτι που μπορεί να συμβεί και σε αυτή την περίπτωση.
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Αύξηση των εισφορών στον ΟΓΑ από 14 στα 25 ευρώ το μήνα

Με νέο νομοσχέδιο, αυξάνονται οι εισφορές των ασφαλισμένων του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΟΓΑ), ώστε να ενισχυθεί η ανταποδοτική σχέση εισφορών και παροχών.
Με τα μέχρι σήμερα ισχύοντα και με δεδομένο ότι οι περισσότεροι ασφαλισμένοι κατατάσσονται στην κατώτερη κατηγορία, η εισφορά για υγειονομική περίθαλψη ανέρχεται σε 14,65 ευρώ το μήνα ή σε 175,80 ευρώ το χρόνο.

Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση της τροπολογίας, η εισφορά θεωρείται πολύ μικρή σε σχέση, αφενός με τις παρεχόμενες από τον ΕΟΠΥΥ υπηρεσίες υγείας και αφετέρου με την εισφορά που καταβάλλουν οι ασφαλισμένοι όλων των άλλων ασφαλιστικών οργανισμών.

Η εισφορά στο εξής θα ανέρχεται σε 25,87 ευρώ το μήνα και το υπουργείο Εργασίας αναμένει ότι θα επιφέρει ετήσια αύξηση της τάξεως των 86.000.000 ευρώ και ταμειακή απόδοση της τάξεως των περίπου 56.000.000 ευρώ.

Η επιβάρυνση για τους ασφαλισμένους του Οργανισμού, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία έχουν ασφαλιστεί θα κυμαίνεται από 19,60% έως και 22,91% ή από 122,88 έως 179,16 ευρώ σε ετήσια βάση.

Με τροπολογία επίσης, θεσμοθετείται η κατάργηση της εισφοράς υπέρ του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Πρατηριούχων Υγρών Καυσίμων (ΤΕΑΠΥΚ) που συνίσταται σε ποσοστό 4,950 τοις χιλίοις επί των ανά λίτρο προ ΦΠΑ τιμών των βενζινών, των πετρελαίων (εκτός πετρελαίου θέρμανσης και φωτιστικού) και του υγραερίου.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας, η εισφορά καταργείται στα πλαίσια του πακέτου μέτρων, για τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και εφόσον εκτιμάται, ότι επηρεάζει τη λιανική τιμή των συγκεκριμένων προϊόντων και τελικά μετακυλύετε στον καταναλωτή. Το ΤΕΑΠΥΚ, έχει ενταχθεί από την 1.8.2008 στον Κλάδο Επικουρικής Ασφάλισης του ΟΑΕΕ...

Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Αύξηση των εισφορών στον ΟΓΑ από 14 στα 25 ευρώ το μήνα http://24wro.blogspot.com/2012/10/14-25.html#ixzz29xQbfG11
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »

Βροχή από πεφταστέρια σήμερα το βράδυ.

Όπως κάθε χρόνο στην αρχή του φθινοπώρου, θα εμφανιστεί στον νυχτερινό ουρανό μια ακόμη βροχή διαττόντων αστέρων, οι Ωριωνίδες, που φέτος αναμένεται να κορυφωθούν το βράδυ του Σαββάτου και έως την αυγή της Κυριακής 21 Οκτωβρίου.

Οι αστρονόμοι της NASA περιμένουν περίπου 20 έως 25 πεφταστέρια ανά ώρα και επειδή το φεγγάρι δεν βρίσκεται κοντά σε πανσέληνο, το φως του δεν θα εμποδίζει την παρατήρηση, στο μέτρο βέβαια που δεν υπάρχουν σύννεφα στον ουρανό.

Οι Ωριωνίδες φαίνεται να προέρχονται από μια περιοχή πάνω από το πολύ λαμπρό άστρο Μπετελγκέζ στον αστερισμό του Ωρίωνα, από όπου έχουν πάρει και το όνομά τους. Όμως στην πραγματικότητα αποτελούν απομεινάρια από την ουρά του κομήτη του Χάλεϊ και εμφανίζονται κάθε φορά που η τροχιά της Γης διασταυρώνεται με τα σωματίδια που αφήνει πίσω του το πέρασμα του κομήτη στην πορεία του γύρω από τον Ήλιο.

Οι Ωριωνίδες είναι μία από τις δύο «βροχές» από πεφταστέρια που δημιουργεί η ουρά του διάσημου κομήτη του Χάλεϊ. Η δεύτερη είναι οι Ήτα Υδροχοΐδες που κορυφώνονται στις αρχές Μαΐου. Ο κομήτης (που πήρε το όνομα του Βρετανού αστρονόμου Έντμοντ Χάλεϊ) εμφανίζεται στην εσωτερική περιοχή του ηλιακού μας συστήματος κάθε 75 ή 76 χρόνια και είναι τόσο φωτεινός, που είναι ορατός με γυμνά μάτια. Τελευταία φορά εμφανίστηκε στον ουρανό της Γης το 1986 και η επόμενη θα είναι το 2061.

Μετά το 2006, οι Ωριωνίδες έχουν παρουσιάσει μερικές πολύ θεαματικές «βροχές» διαττόντων, με πτώση έως 60 μετεώρων την ώρα, τα οποία κινούνται με ταχύτητα περίπου 66 χιλιομέτρων την ώρα...
Διαβάστε περισσότερα για αυτό το άρθρο ... »