Όποιος επιθυμεί να ανακοινώσει κάποια εκδήλωση ή γεγονός που αφορά το χωριό μας ή την ευρύτερη περιοχή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail:kalyviapellas@gmail.com

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Μίλτος Πασχαλίδης: «Δεν θα συνεργαζόμουν με την Άννα Βίσση»

O Μίλτος Πασχαλίδης μιλάει για όλα στο περιοδικό "ΕΓΩ". Δηλώνει μεταξύ άλλων πως δεν θα συνεργαζόταν με την Άννα Βίσση. «όχι γιατί θεωρώ ότι δεν είναι καλή τραγουδίστρια, αλλά γιατί το ρεπερτόριο που τραγουδάει μου είναι από αδιάφορο μέχρι απεχθές. Οπότε, τι θα λέγαμε μαζί; Τα τραγούδια μας δεν... κάνουν παρέα, άρα δεν μπορούμε να κάνουμε και εμείς. Έχουμε χάσμα αισθητικής. Σαφέστατα θα έλεγα “όχι”».
Για τον γνωστό τραγουδοποιό, ο Πασχάλης Τερζής ως τραγουδιστής ανήκει σε άλλη κατηγορία και ενδεχομένως να συνεργαζόταν μαζί του: «Ο Τερζής είναι άλλη κατηγορία, κατά τη γνώμη μου. Τον Τερζή τον έχω δει επανειλημμένως, και όταν έπαιζε με τον Μητροπάνο. Δεν εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία. Είναι ένας σπουδαίος λαϊκός τραγουδιστής. Δεν είναι το ίδιο. Με τον Τερζή θα τραγουδούσα, αν μου το ζητούσε».
Τέλος, όσον αφορά στο διαγωνισμό της Eurovision, αναφέρει: «Δε με αφορά η Eurovision. Είναι μια βλακεία, είναι σαχλαμάρα. Αυτό ήταν πάντα. Απλώς, κάποια στιγμή, κάποιοι έκαναν χάζι με αυτό. Τώρα ούτε χάζι δεν κάνεις. Όχι, δεν θα πήγαινα στη Eurovision».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.