Όποιος επιθυμεί να ανακοινώσει κάποια εκδήλωση ή γεγονός που αφορά το χωριό μας ή την ευρύτερη περιοχή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο e-mail:kalyviapellas@gmail.com

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Δεν θα έκανα εκπομπή με τη γυναίκα μου…αλλά θα έκανα με τη γυναίκα του Λιάγκα: Δείτε ποιος το είπε


Είναι νέος, ωραίος, μπαμπάς και πολυτάλαντος. Τον γνωρίσαμε ως τραγουδιστή και στην πορεία δοκιμάστηκε ως παρουσιαστής όπου και τα κατάφερε μια χαρά.  Σε μια αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο entertv.gr μίλησε για όλα με χιούμορ και ειλικρίνεια.
Δείτε τι απαντάει στην ερώτηση αν θα έκανε εκπομπή με τη γυναίκα του:
Όχι αλλά θα έκανα με τη γυναίκα του Λιάγκα.
Τι θα έλεγε αν του γινόταν πρόταση να χορέψειςστο Dancing on Ice ή στο Dancing With The Stars;
Δεν νομίζω γιατί πέρα από τσάμικο και  συρτό στα 3 δεν το χω καθόλου…
Στη συνέχεια της συνέντευξης αποκαλύπτει με το δικό του μοναδικό τρόπο αν είναι ψώνιο…
Δυστυχώς ναι. Περνάω πολλές ώρες στον καθρέφτη για να φτιάξω τα λιγοστά μαλλιά μου.. και όταν νιώσω ότι δεν γίνεται τίποτα φεύγω από το σπίτι αχτένιστος…
Τι απαντά στην ερώτηση πόσων χρονών είναι;
Την λέω δεν έχω τέτοια κολλήματα. Είμαι 22. (34)
Πόσο επηρέασε και με ποιό τρόπο η οικονομική κρίση την ζωή του;
Φυσικά όπως όλοι…κάνω σχεδόν τις τριπλάσιες δουλειές που έκανα πριν τρία χρόνια και βγάζω τα ίδια λεφτά με τότε, ίσως και λιγότερα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.